Så har jeg sat mit kryds ![]()
Min ambition med denne valgkamp har fra starten været klar: fremgang for Det Konservative Folkeparti og bidrage til en blå regering og. Det er det, vi har kæmpet for.
Men som min første folketingsvalgkamp har jeg også sat mig nogle mere personlige mål. At blive mere kendt — eller i hvert fald så frøene til det. At blive dygtigere på de sociale medier, som er blevet en uundværlig del af det politiske arbejde. Og vigtigst af alt: at lytte. Til borgernes ønsker, deres problemer og deres prioriteter for Danmark.
Det har jeg gjort — og undervejs er noget vokset, som ikke stod i nogen kampagneplan.
En del af jer har endnu ikke sat jeres kryds — valgstederne er åbne til kl. 20.
Brug din stemme.

